רעידת אדמה בדרום הארץ : רעידת אדמה חזקה פקדה את טורקיה, הרעידה הורגשה גם בישראל : רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ.

המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. כוחות החירום הלאומיים משתתפים בתרגיל חירום המדמה רעידת אדמה .

כוחות החירום הלאומיים משתתפים בתרגיל חירום המדמה רעידת אדמה . רעי×
רעי×"ות א×"מ×" ×'ישראל - Juggo from www.mapi.gov.il
לא דווח על נפגעים או נזק: רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. רעידה אדמה 5.8 בסולם ריכטר הורגשה בישראל. המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח.

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ.

רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. כוחות החירום הלאומיים משתתפים בתרגיל חירום המדמה רעידת אדמה . רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בקפריסין הורגשה גם בישראל. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת.

רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת.

רעידה אדמה 5.8 בסולם ריכטר הורגשה בישראל. לא רק רעי×
לא רק רעי×"ות א×"מ×": אסונות ×"ט×'×¢ שעלולים לפ×'וע ×'ישראל from www.israelhayom.co.il
רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בקפריסין הורגשה גם בישראל. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ.

באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד.

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בקפריסין הורגשה גם בישראל. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. לא דווח על נפגעים או נזק: רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ.

רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ.

רעידת אדמה בקפריסין הורגשה גם בישראל. רעי×
רעי×"ות א×"מ×" ×'ישראל - Juggo from www.mapi.gov.il
בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . לא דווח על נפגעים או נזק: המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. כוחות החירום הלאומיים משתתפים בתרגיל חירום המדמה רעידת אדמה . רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . מדובר ברעידה בעוצמה 5.8 בסולם ריכטר.

רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ.

רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . מדובר ברעידה בעוצמה 5.8 בסולם ריכטר. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. כוחות החירום הלאומיים משתתפים בתרגיל חירום המדמה רעידת אדמה . רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. לא דווח על נפגעים או נזק:

רעידת אדמה בדרום הארץ : רעי×"ת א×"מ×" חזק×" פק×"×" את טורקי×", ×"רעי×"×" ×"ור×'ש×" ×'ם ×'ישראל : רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ.. רעידה אדמה 5.8 בסולם ריכטר הורגשה בישראל. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בקפריסין הורגשה גם בישראל. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ.

רעידת אדמה בעוצמה של 41 הורגשה הלילה בדרום הארץ רעידת אדמה. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין.